Op vrijdag 28 oktober waren Inge en Wendie aanwezig bij het BE READY NETWORKDINER @DDW2016. De Liefdesdokter was uitgenodigd om te pitchen tijdens het diner samen met 7 andere innovatieve ondernemers:
[su_list icon=”icon: heart” icon_color=”#e30613″]
- Lucas Zoutendijk over Social Design
- Kees Klomp over Vr-iendjes
- Marieke Hart over thuisafgehaald.nl
- Alfred van Mameren over de gebraden haan
- Jenny van de Broeke over Virtual reality
- Klaas Burger over Kunst als bindmiddel
- Maurice Dujardin over Verras en Versterk
[/su_list]
Naast de verschillende pitches was er een te gekke presentatie van The Disco Bunny en werden alle bezoekers bijgepraat over de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van design. Voeg daar fantastisch eten en een lekker drankje aan toe en een heerlijke avond was compleet.
100% mens sticker
Naast pitchen was deze avond ook de vuurdoop voor de 100% mens sticker. Omdat we niet alleen een verhaal wilde vertellen maar mensen ook iets fysieks mee wilde geven, en omdat we van ludieke dingen houden hadden we iets nieuws bedacht. En dat is dus de 100% mens sticker geworden. De reacties waren positief. Mensen moesten er om lachen en er werd op een gegeven moment zelfs jacht gemaakt op de stickers.
Gelukkig hebben we de foto’s nog
En de video
Brabant Smart Region of Creativity heeft een mooie samenvattingsvideo gemaakt.
Een paar dagen na het evenement verscheen er een blog over een van de ontmoetingen op die avond. Mirjam Smulders heeft een mooi stukje geschreven over sociale veerkracht en De Liefdesdokter. Superbedankt Mirjam!